duminică, 4 noiembrie 2012

Rotiv



Usa se deschide si imi ia cateva secunde sa-l recunosc. Trage adanc aer in piept si paseste pe prima treapta , inchizand usa in urma lui.
-        -  E acasa,nu? am intrebat, realizand ca am gresit aparand in felul acela acolo, dupa atata vreme.
-        -  Doarme inca.
-         - Am sa plec.
M-am intors si am dat sa fac cativa pasi.
-        -  Stai!
-         - Nu fa asta.
-        -  Nu pot.
M-am indreptat spre strada si l-am auzit urmandu-ma. Am luat-o aiurea printre blocuri pana nu am mai simtit ca o sa fiu vinovata pentru o inima ratacita.
-         - Cred ca am  mers destul, Sof.
Imi placea vocea lui.
A venit in fata mea si m-a privit o vreme. Incerca sa se obisnuiasca cu imaginea mea acolo, langa el.
-        -  Cred ca e prea tarziu.
-         - Stiu ca e. Am stiut-o tot drumul. Dar nu am putut sa nu vin. Lasa-ma sa imi dezbrac aici sufletul. O ultima data.
Ma privea si privirea ii era intensa, dar nu citeam nimic in ea. Mi-a atins usor parul si i-am simtit parfumul. Ridicol felul in care parfumul sau ma facea sa rad.
-        -  Lasa-ma sa strang hainele in urma lui.
-         - Mi-e frica.
Nu m-a imbratisat. Nu a incercat sa ma protejeze in niciun fel. M-a lasat fata in fata cu frica. Stia cum sa ma salveze.
-         - Te astept de mult,
-          -Vreau sa vin de mult. Am zambit.
-          -Ce s-a intamplat?
-          -Nu stiu daca vreau sa vorbesc despre asta. Nu pentru asta am venit.
Mi-am dat seama ca ne plimbam unul langa altul si ca iesisem intr-un spatiu deschis. Nu vedeam blocurile nicaieri. Era un camp si flori galbene se intindeau in toate partile.
-        -  Unde suntem?
-         - Suntem peste tot.
L-am privit si am stiut ca ne scufundasem in noi si imparteam acelasi loc. Eu in el si el in mine si noi peste tot.
-        -  Nu cred ca am iubit vreodata. Pe nimeni. Niciodata.
L-am privit si cuvintele lui m-au uimit.
Sufletul meu l-a inconjurat pe al lui. Al lui s-a chircit sub greutatea sufletului meu. S-a zbatut apoi o vreme, incercand sa ma indeparteze. L-am inconjurat mai strans. Am incercat sa-l sufoc, sa-l omor, ca apoi sa renasca altundeva, sub un alt cer. Si sa iubeasca.
-         - Vreau sa-ti dau tie iubirea mea. Vreau sa ma golesc de ea. Vreau sa o iau si sa o injectez in sufletul tau. Vreau sa simti Universul. Vibratii. Vreau sa te infiori.
-          -Deci tu erai...-

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu